למחלקת רכש בארד דרוש/ה קניין/ית רכש

למחלקת רכש בארד דרוש/ה קניין/ית רכש

תיאור התפקיד:

ביצוע פעילות רכש מול ספקים בארץ ובחו”ל עבור כלל הפעילות במפעל- פעילות רכש מול ספקים / קבלנים בארץ ובחו”ל .

– אחריות וביצוע כל התהליך בהזמנת הרכש: פנייה לספק המתאים, מו”מ על מחירים וזמני אספקה, פתיחת הזמנות במערכת, העברת תיק הזמנות לספק, טיפול בשילוח (פנים ארצי או חו”ל), מעקב אחר הזמנות, טיפול בתקלות ובעיות בזמן חיי ההזמנה להבטחת אספקה במועד הנדרש.


– טיפול בתהליך יבוא ויצוא מול משלחים ועמילי מכס.

– טיפול בהצעות מחיר ויכולת מו”מ.

– טיפול בתלונות לקוח / ספק

– עבודה מול ממשקים: אנשי שיווק , מהנדסי מוצר, מפתחי מוצר (בקשה ממהנדס מוצר לרכישה של רכיב חדש / רכישה של רכיב שלא נרכש מעולם), לוגיסטיקה (ממשק צמוד מאוד, אנשי לוגיסטיקה עם הצומת המחברת בין התוצר של אנשי הרכש ל”לקוחות”) , אגף הכספים, איכות וכו’

דרישות התפקיד:

– השכלה מתאימה (קורס רכש) עדיפות לרקע לימודי מתאים בתחומי תעשיה וניהול / כלכלה .

– ניסיון של כ3 שנים ברכש מול ספקים וקבלני משנה מקומי וחו”ל במפעל יצרני 
– ידע בעיתוד מלאי

– ניסיון בעבודה על אחת ממערכות ERP ( PRIORITY יתרון)

– שליטה מלאה בתוכנות OFFICE, שליטה באקסל ברמת נוסחאות/פונקציות בסיסיות . יכולת השוואת נתונים.

– כושר ביטוי מצוין בכתב ובע”פ, הן בעברית והן באנגלית – אנגלית ברמה טובה מאוד: דיבור וכתיבת אימיילים- ידע בתהליכי יבוא וייצוא- יתרון

– הבנה טכנית ויכולת לקרא שרטוטים ברמה בסיסית- יתרון- יכולת תמחור וניתוח מחירי רכש – יתרון (לדוגמא: ביצוע חישובים ברמת עלות חומר גלם אל מול ייצור, שעות עבודה ועוד, על מנת להעריך עלות של עבודה אצל קבלן משנה)

גלילה למעלה