
מתן שירות בנושאים אדמיניסטרטיביים, חשבונאים, ותפעוליים ללקוחות החברה בישראל, משלב הצעת המחיר ועד השלמת הגביה.
תחומי אחריות:
1. הצעות מחיר: * קבלת פניות מלקוחותo ניסוח ומתן מחירים * אישור הלקוח* הפיכת הצעת המחיר להזמנת לקוח.
2. הזמנות: * ליווי וטיפול בהזמנות לקוח מרגע קבלתן ועד אספקתן ללקוח תו”כ תאום עם גורמים במפעל הקשורים בביצוע ההזמנה: תפעול, רכש, מחסן וכו’. * בדיקת זמינות מלאי להזמנה* עדכון הלקוח* עדכון תוכנית איסופים למחסן * מעקב עד הגעת ההזמנה ללקוח
3. חשבוניות:* הכנת חשבוניות ללקוחות סופיים – על פי הזמנות רכש של לקוח.* הפקת זיכויים והפרשי מחיר * בירורי לקוח בנושא חיובים / זיכוים וכו’
4. גבייה: * סיוע למנהלי הלקוח בכל הנוגע להשלמה יעילה של תהליכי גבייה – פניה ללקוחות.* השתתפות בישיבות גיול מלאי
מענה לפניות מלקוחות
שירותיות, התנהלות עצמאית, סדר ארגון ותיעדוף משימות עמידה בלחצים ובעומסים – מול לקוחות, מפיצים, מחסנים תעודת הנה”ח – יתרון משמעותי נסון קודם בעבודה על PRIORITY , CRM – יתרון משמעותי
משרה מלאה, במפעל בקיבוץ דליה.